Search results

  1. MemphisVol3

    '21 GA RB Cody Brown (Tennessee Commit)

    Idk @LittleVol Cody Brown is the protypical RB that Pruitt has been saying he wanted since he got here. Of course we'll take other styles of RBs as well, but he definitely put emphasis on players like Cody Brown.
  2. MemphisVol3

    '21 TN OL William Parker (Tennessee commit)

    There was a reason Saban was mad that they didn’t land him. Forget about the “stars” on this one.
  3. MemphisVol3

    '21 NC RB Jaylen Wright (Tennessee commit)

    Wright looks like he already weighs at least 210
  4. MemphisVol3

    The fastest current/future Vols

    There is legit SEC speed on the team now...obviously all the times aren't listed. Most of our DBs and WRs have enough speed.
  5. MemphisVol3

    Jake Fromm 2.0

    Peyton also through for more yards in less games lol
  6. MemphisVol3

    '21 TN WR Walker Merrill (Tennessee commit)

    Really sounds like we got a good one here.
  7. MemphisVol3

    '21 GA RB Cody Brown (Tennessee Commit)

    Grown man! So glad he’ll be wearing orange.
  8. MemphisVol3

    '21 TN OL William Parker (Tennessee commit)

    But, but Alabama didn’t want him. Bama fans smh
  9. MemphisVol3

    '21 GA OT Amarius Mims

    Congrats!!! @Geaux_Vols and good hearing from ya brotha.
  10. MemphisVol3

    '21 GA OT Amarius Mims

    Yeah both defenses should be very good. I say we try to win like we did in 2004, a 19-14 type game.
  11. MemphisVol3

    Recruiting Forum Football Talk II

    Best believe if the shoe was on the other foot, Saban would complain and the SEC would put all teams on the same guidelines.
  12. MemphisVol3

    Recruiting Forum Football Talk II

    I definitely agree. That game may be closer than many expect. Not discounting the Tua injury, but honestly, even last year the game was closer than anyone expected,.
  13. MemphisVol3

    Recruiting Forum Football Talk II

    Mac Jones is expected to be Alabama's QB this year (same guy that came in after Tua went down). They'll still be Alabama but it will be hard to replicate the production right away of Jeudy and Ruggs.
  14. MemphisVol3

    Recruiting Forum Football Talk II

    Yeah QB play/improvement will be the single most important factor of us having a real break out year or just a decent/average year.
  15. MemphisVol3

    '21 SC DT Tyrion Ingrams-Dawkins

    Top 2 coming in 2022 lol
  16. MemphisVol3

    '21 TN PG Kennedy Chandler (Tennessee commit 08.14.20)

    The 247 individual ranking had him just outside 5 star status even though he was already a composite 5-star...his new 247 rating also lists him as 5-star but they also moved JD Davison above him. JD Davison is good even though I view him more as a scoring combo guard that can play PG. Chandler...
  17. MemphisVol3

    '21 GA OT Amarius Mims

    Not according to a couple of our insiders on here. We’re very much in that one and possibly lead. He just had another fantastic weekend in Knoxville by all accounts so i tend to believe we’re looking good. Guy doesn’t visit that much without us having a serious shot.
  18. MemphisVol3

    '21 GA OT Amarius Mims

    We'd still probably be in the thick of this either way, but you have to wonder if UGA still had Sam Pittman, would that have changed a few things. Glad he's no longer at UGA.

VN Store




Sponsors
 

Top